Sunday, May 29, 2011

setelah lama menyepi..... *_^

hampir terlupe blog ni dh lama xt'update n dh brsarang dh pom.... :( bkn xnak update tp
wireless ostel wat hal...huhuhuhu dh balik kg lupe sejenak ak ad blog....
juz want 2 share kisah sem4

sem4 dh pom brlalu hmpir sebulan n tamat segala crita suka n
duka nye... byk sgt pengalaman baru sem4. org kate jauh prjalann luas pndangan n makin lama kita brkelana kt bumi ALLAH ni makin banyak asam garam kite lalui......
setelah lame ak menyepi nk share ckit kehidupan sem4 2011........
terimalah CERITA SEM4 trip dr gua ke tanah tinggi ;)

-1st time msk gua... GUA TEMPURUNG
kredit 2 mr izuddin cz bwk kami terokai gua
walaupun ad brmacam2 yg xpuas ati... setiap prncangan xsemestinya sempurna kn....kita hanya merancang ALLAH jua yg menentukn
kesempurnaan setiap sesuatu, pepom bes sgt
masuk gua
sungguh indah ciptaan ilahi kt lam gua... batu2 kapur mampu untk mmbntuk sesuatu yg menarik n indah yg menggambarkan kebesaran ALLAH... SUBHANALLAH!! namun ianya amik masa yg lame brpuluh2 taun malah beratus2 taun utk jadi sesuatu bntuk @ pntu gua... lama kn masa, so jagalah alam sekitar kita selagi mampu utk tatapan generasi akn dtg....



-1st gCAMERON HIGLAND stlh lame mengidam nk pegi....:)
lps penat msuk gua.. jln2 n porabih pitis kt cameron... sejuk.nk sentuh air pon takut...huhuhu
TP tringin gak nk duk n wat umah kt sane satu ari nnt... bol
eh dop???? hehehe
sggah sat kt ladang teh....CAMERON VALLEY TEA HOUSE....cantik kn... teh ni sgt sesuai dtanam di tanah tinggi yg brsuhu sederhana...**info diri sndiri *_~





-SMKSR owes in my mind.... luv u all adik2.. gud luck 4ever....
fasi tk program MENARA kt sek men keb simpang renggam JOHOR..... best brsama adik2 3hari 2mlm mampu mmberi pelbagai kisah suka duka brsama mereka... u all owes in my mind adik2
beri mrk semangat tk masuk u cam kakak2 n abang2...moga2 u all dpt mnjejak menara gading impian kamu


then...b4 final week reles tension atau dgn nme skemanya camping SCOUTS II a.k.a hodilay 2 REDANG ISLAND
the one's of most beautiful island in ganu kite.....sgguh2 cantik ciptaan ILAHI yg mampu bagi ak sntiasa mengukir senyuman yg indah kt sane n sentiasa mengucap syukur yg xtrhingga padaMU krna beri ak peluang untuk jejak ke pulau yg indahMU....
naek bot, lepaskan anak penyu, snorkling....beri seribu satu pengalaman yg sgt3 indah....







ceritera sem4 brakhir nga indah...ALHAMDULILLAH ya ALLAH ak mampu tmtkn sem4.... sem5 bakal tiba tolak tambah bahagi darab prpuluhan ada lagi 3 bln cuti.... MANFAATKAN CUTI ANDA :)


No comments:

Post a Comment